..... غزل ، عشق است ......

..... غزل ، عشق است ......

شعرهای نارس و حرفهای ناتمام من- علی محمد محمدی-
..... غزل ، عشق است ......

..... غزل ، عشق است ......

شعرهای نارس و حرفهای ناتمام من- علی محمد محمدی-

دو غزل با صدای مهرداد

مهرداد محمدی نامی آشنا در شعر است ٬ او چندسال پیش در شعر جوان کشور بعد از گروس عبدالملکیان مقام دوم مشترک شعر جوان کشور را حائز گردید مجموعه ی اولش تحت عنوان « وقتی تو نباشی» شامل 33غزل  

2چهار پاره و 23شعر سپید بود که مورد توجه دوستداران شعر و ادب قرار گرفت  

   وقتی تو نباشی مهرداد محمدی  

شاعر : محمدی - مهرداد  

محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۳/۰۲
رده دیویی : ۸fa۱.۶۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه :  
۶۰ 

او مجموعه ی « برسد به دست سارا » را هم آماده ی چاپ کرده که همه ی مقدماتش انجام شده ولی هر چه باشد او برادر من است و در کاهلی ها سهمی دارد !! 

مهرداد هم اکنون گوینده/مؤلف رادیو ورزش است و در رادیو پیام هم  در طول هفته گویندگی می کند او با داشتن خطی زیبا از صدایی منحصر به فرد نیز برخوردار است 

در زادگاهش - ایوان - و محل تحصیلش - اراک - شعر را به جدَّ دنبال می کرد و غزل هایش خصوصا ساراهایش دل هر مخاطبی را می برد  

همین سه چهارسال پیش وقتی با داریوش همتی اولین کنگره شعر غرب کشور تحت عنوان: 

«ایوان ٬ اردیبهشت شاعران » را اجرا می کرد بسیار مورد توجه محمد علی بهمنی ٬ محمد جواد محبت ٬ دکتر روزبه و خصوصا محمد کاظم علی پور و دیگر بزرگان و کارشناسان شعر و ادب قرار گرفت ! 

 من فکر میکنم در رادیو ورزش به هدر رفت چرا که بقول خودش اندوه جاری در صدایش به درد هیجانات ورزشی نمی خورد !!  

خوب است در شعر با مهرداد قیاس نشوم چرا که در آنصورت این منم که کم خواهم آورد! 

او هم اکنون یک وبلاگ دارد که کاوه  نیکقدم دوست داشتنی مدیریتش میکند 

اونجا میشه نمونه ای از خط ریزش را هم دید !

مهرداد از نوروز ۹۱ به ایوان نیامده بود تا اینکه در این تعطیلاتِ محرٌم میهمان خانه ی پدری اش بود 

یک روز  که بهمراه شاعر نازنین ـ حمدالله لطفی ـ بعد از حضور در انجمن شعر و ادب٬ و بعد از دیدن تصاویری از شب شعرهای سالهای گذشته که تداعی خاطراتی دور بود مهرداد فیلش یاد هندوستان کرد و شعر خوانی اش گل کرد ! 

حمدالله لطفی که شعر و شعورش ستودنی ست ابتدا غزل کردی اش را خواند و وقتی با خوانش یکی از غزل های فارسی اش توسط  مهرداد ٬ مست شد این ایده در ذهنش خطور کرد که اگر کتابی از او چاپ شود همراه با مجموعه اش٬ فایل صوتی اشعارش را هم در یک cd  باصدای مهرداد منتشر کند 

من هم که به یکی از مخاطبان همیشگی وبلاگ و غزل های نارسم _ بیتا از بندر عباس _ قول گذاشتن فایل صوتی غزل « فراموشی » را داده بودم و تنبلی و کاهلی هام مانع شده بود فضا را مناسب دیدم و از مهردادخواستم این غزل مرا هم بخواند تا تقدیم خوانندگان کنم :  

 

 دانلود غزل  « بانو » سروده حمدالله لطفی با صدای مهرداد محمدی 

  و این هم : 

  دانلود غزل « فراموشی » سروده علی محمد محمدی با صدای مهرداد محمدی  

 

عکسی از سال 78 در شب شعر خاطره انگیزی که در دانشگاه یزد برگزار شد و حمدالله لطفی که رییس انجمن و بانی اون مراسم بود سنگ تمام گذاشت !  

مهرداد ، من ، مشفق کاشانی ، داریوش همتی ، حمدالله لطفی 

از راست به چپ : استادمشفق کاشانی،من،حمدالله لطفی،مهرداد و داریوش همتی 

 

 

*** و دیگر آنکه : 

 دوعکس و شعری متفاوت از خودم که ترس از اینکه این وبلاگ هم به سرنوشت وبلاگ «دری به باغ پریشانی» ام دچار شود!  مرا بر آن داشت تا در وبلاگ دوستی که بهم هدیه کرده است قرارش دهم ! 

 

پ ن : از هنرمند گرامی ـ سیروس نادری عزیز ـ که زحمت انتخاب آهنگ و صداگذاری را کشیدند سپاسگزارم

نظرات 144 + ارسال نظر
bita پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:13 http://www.sagiiran.blogsk.com

nemidoonam chi begam dar in daghayeghe avalieye apetoon.........merci

نمیدونم جواب چی بدم در این دقایق ثانویه آپم ....... مرسی خودت

فرید پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:53 http://faridshaabani.blogfa.com

سلام استاد میگم مردم وقتی از سنشون میگذره پیر تر میشن اما من افرادی که تو این عکس هستند و میشناسم بزنم به تخته روز به روز جوون تر میشن؟راز این جونی چیه؟
راستی شعراهم عالی هستن

هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم
هرگه که یاد روی تو کردم جوان شدم


حضرت حافظ

avin پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:26 http://avinamour.blogfa.com

درود
اینبار هم زیبا و دلنشین. ممنون
سربزنید منتظر نظرات شما هستم
سپاس

سپاس از حضورتون !
چشم

faryad جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:00 http://beatit.blogfa.com


آتش از اندوه هجران بهتر است

بی قرارم کردی و گفتی صبوری بهتر است

من نمی دانم کجا خواندم ، که یادم داده است ؟

یار وقتی در کنارت نیست ، کوری بهتر است ...


سلام و درود بر استاد عزیز!
استاد خوش اومدین!
کجا بودین؟!
رفتینو مارو با کاروانه عشقتون تنها گذاشتین!
غافل از این که ما از نبود شما هر شب مهمان کاروان غم بودیم!
راستی حیف شد استاد عزیز مهردادو ندیدم! تو امتحانام!
ولی کیه که با دریایه بی کران ذوق ایشون اشنا نباشه؟!
راستی جفتتون خیلی نسبت به الان تغیر کردین!!!
انواع عکساتون رو تا سالایه مختلف دیدم!!
ولی اگه نمیگفتین عمو مهردادو اصن نمیشناختم!

سلام فریاد جان خوبی ؟
لطف داری مهربان.
کمی با خودم مشکل داشتم ! الان بهترم

در مورد عکس ها هم :

الاغ لنگ بخت من به سربالایی تشویش
و اسب تند روی عمرم اما در سرازیری !

ایمان جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 http://farzegah.vcp.ir

سلام استاد عالی یکذره رویه عکس ها مکث کردم ببینم شما کجایین بعد از 5دقیقه پیداتون کردم آقا خیلی تغییر کردین .آقا اجازه با معذرت لینک عرتون خرابه دانلود نمیشه

سلام ایمان جان
میگن پیرمردی خواست سنگی را جابجا کند زورش نرسید ! گفت : جوانی کجایی که یادت به خیر !
نگاهی به دور و برش کرد کسی را آنجا ندید !
گفت : خودمونیم جوانی هم چیزی نبودیم !!

کدوم شعرها دانلود نمیشن ؟
دوستان میگن مشکلی ندارن !

یه ارکوازى جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:19

سلام استاد ... بابا ایول ، دانلودیاتت جالب بودند و شنیدنى و با صداى دلنشین استاد مهرداد شنیدنى تر ، فایل صوتى خودتون که دیگه واااااقعن معرکه بود ، دمت گرم .. زنده باشى.

عارفی را طعنه زدند و گفتند : تو هیچی !
گفت : اشتباه می کنید من هیچ هم نیستم !
حالا اون عارف بود !وای به حال من !
من معارف هم نیستم !

مرسی ارکوازی جان !
چیه !؟ نکنه رای برای همتی میخواهی !؟

کاوه جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

گر چه مستیم و خرابیم چو شب های دگر
باز کن ساقی مجلس سر مینای دگر

امشبی را که در آنیم غنیمت شمریم
شاید ای جان نرسیدیم به فردای دگر

مست مستم مشکن قدر خود ای پنجه ی غم
من به میخانه ام امشب تو برو جای دگر
**********************************

سلام بر شاعر شیرین سخن خودمون، عمو علی عزیزم


یکی از بچه ها وقتی 5 دقیقه فیلم نگاه میکرد.. بعدش ساعتها همون قسمت کوتاه رو توضیح میداد بدون هیچ حرف تکراری ای!!
الان منم دقیقا همونجوریم.. آخه در این چند روز که زود هم گذشت، از مهرداد به اندازه 2 ماه فیلم و عکس و خاطره و حرفهایی که به امانت پیشم گذاشته که به مخاطبهای نازنین بگم و... رو دارم {اصلا اون شب که حضرتعالی همه شیرینی ها رو با کل چایی ها میل فرمودین و غیب شدین من و مهرداد تا صبح حرف زدیم!}

و سعی میکنم این همه حرف رو در یه پست جا بدم..

بازم ازتون ممنونم بخاطر همه محبت هاتون و زحمت های اون چند روز...

سلام کاوه جان !
ما ندیدیم مهمون تا صبح علی الطلوع بشینه !!
بدتر اینکه اون مهمون خودشم یه مهمون داشته باشه !!
اون شب خیلی خوابمون اومد رومون نشد بهتون بگیم بفرمایید خونه های خودتون متل بگین !
تدارک شام وظیفه ی ما بود که ۱۰ ساعت پیش تناول فرمودین !

پژمان جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 http://pejman132.blogsky.com

این روزها کسی از ثابتش استفاده نمیکند...همه اعتباری می خواهند و قابل تعویض...همراه را عرض میکنم!!!
استاد عکسانون خیلی زیبان!

ولی اینو بدون تو از اون ثابت هایی !
همراه را عرض می کنم !!!

سنا 15 ساله جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:44

سلام استاد سعیم بر این است که جزو اولین کسانی باشم که براتون نظر میزارم .این پست جدیدتون جالب بود عکساهم جالب بود ولی خیلی تغییرکردین خداحافظ

این یه بیت از یه غزل حمدالله لطفیه :

ازتلخی کلام تو حالم گرفته است !
چون روز روشن است که تغییر کرده ام !

یاسی جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:24

همیشه پست های شما قشنگ بود.اما این شعر زیباتون با صدای گرم و جذاب برادر عزیزتون به راستی منو میخ کوب کرد..فوق العاده بود هم صدا هم شعر.البته صدای شما هم به زیباییه شعرهاتون هست. و شکی نیست که خانواده ی هنرمندی هستین و آشنایی با شما افتخاریست که نصیب من شده.
مرسی .

سلام یاسی جان
خوبی شاعر ؟
شنیدم آپ کردین ! لابد از شعرهای قشنگتون گذاشتین ؟

رضا جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:37

دباره خودت بزار
خودت عزیزی
ولی بگم که دستت درد نکنه مث همیشه عالی

مرسی اسماعیلی جان !!!

ایمان جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:42

سلام لینک ها خوب بودن شعر سال 87 توی وبلاگ دوستتون گذاشتین گفتم که لینکش خرابه . ولی نه الان خوب شده . ولی یه چشت بیوشم شاعری فقط شاعری خود البته و زوانه کردیو .پیروز باشید

پس با این وصف ایراد از فرستنده نیست !
لطفا به گیرنده های خود دست بزنید !

مرسی ایمان جان
شاعر نی ام و شعر ندانم که چه باشد
من مرثیه خوان دل دیوانه ی خویشم !

... جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:47

راستی تو این2 عکسی که گذاشتی مو سرت پر پشته ها

اگر یه پرپشتیه !؟ تفه ی پرپشتیه !

پژمان جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:49

البته اون عکسی که تو این وبلاگی که یه دوست بهتون هدیه کرد!!!
راستی: از احوال شیخ ما بگو؟ او که بیدار است یا...

چوزانسم کاریگه شیخ بیچاره کن تا ابد هه بخفیگ !!!

!!!!!!! جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:59

اصلا بهم نمیاد بویی از هوش برده باشم البته با توجه به عکس زیبام؟؟
الان هوشم خوبه؟

چی !!؟؟
نگرفتم !

کاوه هدایتی جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:05

خیلی زیبا بود استاد دستمریزاد

حاج کاوه خوبی ؟
چه خبر از فیسبوک !؟

پژمان جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:21 http://pejman132.blogsky.com

هه بیلا بخفیگ!!
.
راسی آقای محمدی ای کت یل بوره تنو خالوم واقای همتی له کو هاوردینه؟
غزل ها با صدای استاد محمدی زیبان..

وه گیان ته اَ بیلن السیگ !!!

اووخت ها کت ها و کاپشن های «تاناکورا» مد بود !!

۲۱۷ جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:35

خوش به حال مهرداد!!
عکست با خاتمی قشنگه استاده بالا بلند!

بالابلند عشوه گر نقش باز من
کوتاه کرد قصه ی زهد دراز من

دیدی دلا که آخر پیری و زهد و علم
با من چه کرد دیده ی معشوقه باز من

می‌ترسم از خرابی ایمان که می‌برد
محراب ابروی تو حضور نماز من

گفتم به دلق زرق بپوشم نشان عشق
غماز بود اشک و عیان کرد راز من

مست است یار و یاد حریفان نمی‌کند
ذکرش به خیر ساقی مسکین نواز من

یا رب کی آن صبا بوزد کز نسیم آن
گردد شمامه ی کرمش کارساز من

نقشی بر آب می‌زنم از گریه حالیا
تا کی شود قرین حقیقت مجاز من

بر خود چو شمع خنده زنان گریه می‌کنم
تا با تو سنگ دل چه کند سوز و ساز من

زاهد ! چو از نماز تو کاری نمی‌رود
هم مستی شبانه و راز و نیاز من

حافظ ز گریه سوخت بگو حالش ای صبا
با شاه دوست پرور دشمن گداز من

یه ارکوازى جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:54

نفرمائید استاد ،، هر چند که شکسته نفسى مرام عارفان است اما اختیار دارین امیدوارم بتونیم یه روزى شما رو تو صحنه ى سیاست ببینیم اونوقته که نه قنبرى نه همتى فقط و فقط محمدى ، ارمسا ؛ گیان خوت و گیان کرد / نیوش مه نیام ، آفرین بومه خرد !

شما لطف دارین ولی :

... و قطاری دیدم که سیاست می بُرد
و چه خالی می رفت !

ایمان جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:57 http://farzegah.vcp.ir

سَ ــــلا Ґ سَ ــــلا Ґ ~~


پْ ــــــــیشَم بیـا~~


مُ ــنتَظِرَ Ґ ~~


!!
در ضمن در جواب اقای ارکوازی بگم که هیچ نماینده ای
مثل اقای قنبری در ایلام پیدا نمشود ونخواهد شد

سلام ایمان جان چشم بزودی میام وبلاگت

حالا نمی خواد دعوای سیاسی و انتخاباتی کنی ! در ضمن دوست ارکوازی من چیزی نگفته ! بنده خدا من زیر زبونش گذاشتم که برا رای اومدی !

بهرام شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:48

سلام علی خوبی ؟مهرداداومد وما ندیدیمش یاد خوندن ترانه های خالقی افتادم که مهردادسوزناک تراز اون می خوند.یاد اون ایام بخیر چه زود میگذرد روزگار نامرد.......

سلام بهرام جان خوبی ؟
چیزی که عوض داره گله نداره !
وقتی کوروس میاد و قایمش میکنی اینم جوابت !

اتفاقا با محمود کُلی خالقی خوندن شاید یکیشون رو اینجا گذاشتم !

یاد یاران شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:16

با سلام و عرض ارادت لطف کنیداز اشعار عارف وشاعر بزرگ مرحوم مصطفی شرفی هم در وبلاگتون بگذارید حیف است شاعرانی چون زنده یاد شرفی به نسل کنونی همشهریان ایوانی وسایرمناطق کرد نشین معرفی نشوند.یک دوست قدیمی

ای به چشم !
شرمنده ام که تا حالا چنین فکری به ذهنم خطور نکرده و نتونستم دینم و به بزرگان ادب این خطه ادا کنم
اتفاقا لوح فشرده ی شعرهاش رو با صدا و تصویر خودشون تهیه کردم اگه پیداش کردم بزودی تغییر فرمت میدم و فایل صوتی شون رو قرار میدم
اگه هم شما از فایل هاشون در اختیار دارین با هم این کارو به سر انجام برسونیم

راستی یادم رفت سلام عزیز
خوش اومدین اینجا

آهان..
یه چیز :
دوست و کتاب قدیمی ترش بهترند

قربانت

باران شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 http://raoof.blogsky.com

و قسمتی از غزلی از کتاب وقتی تو نباشی:


چشمان تو آرامش دریاست ،باران خد بر سر دنیاست

زان آبی آرام همیشه ، یک کاسه تماشا بچشانم

وقتی که تو از راه بیایی ، لبریز بهار است خیالم

وانگاه همه شعر و ترانه است هر واژه که آید به زبانم

سلام رئوفی جان !
یکی از عزیزان پیشنهاد داده بود که یکی از غزل های منتشر نشده تون رو بدبن رئوف بخونه و بذارین تو وبلاگ !
دیدم پیشنهاد خوبیه ولی خودمونیم صدای مهرداد خرج شعر نارسم شد حیفه که صدای تو هم ...
دوس ت داریم قربان

دردانه شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 http://kordsat.persianblog.ir

دل ساده برگرد

و در ازای یک حبه کشک شور سیاه

گنجشککان را از دور و بر شلتوک ها کیش کن

که قند شهر

دروغی بیش نبود .
(( حسین پناهی ))
خیلی مشتاق دیدن مهرداد بودیم اما سعادت دیدنش نصیب نشد متاسفانه برای شما و مهرداد عزیز آرزوی ماندگاری میکنم .

سلام مریم جان خوبی؟
خونواده خوبند ؟
خبرهایی شنیدم !
ها !!؟
مهرداد که چسبیده به شماست ! عجیبه شما تهرانی ها باید بیاین اینجا همدیگرو ببینین !!

کیومرث مرادی شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:09

سلام بر شاعر فرهیخته و دوست همیشه ام!
یاد مهرداد افتادم یاد تو یاد شعر ...که با مهرداد خیلی نسبت داشت....بگذریم!تو و شعرهای ات مثل همیشه دیدنی و شنیدنی...
با غزلی تازه به روزم!

سلام شاعر نازنین و خوش مرام - کیومرث عزیز -
همه ی شعرهایت را لا جرعه سرمی کشم
سارایت را دوست تر دارم

چشم!
خواهم آمد به در خانه ی زیبایی تو !

من خود آن سیزدهم شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:04 http://h2s-gh.blogfa.com

سلام
ای شعر که مال خیلی وقت هاست
الان همه شهر حداقل یه بار گوش کردند.
یادمه وقتی که این شعر رو گفتین ما ایوان نبود یه جایی بودیم نزدیک پایتخت آوازش تا اونطرفا هم اومده بود.
یعنی حدود n بار برا بقیه اون بیت آخرو ترجمه کردم
گیان خودو گیان ....

سلام
آره خودمم گفتم که مال ۴ سال پیشه !

جندتا از دوستان و شاعران غیر همزبان ترجمه ی شعرهای کردی خصوصا گلی و خودسوزی رو ازم خواسته بودند !!
موندم چجور ترجمه شون کنم !

یه تیکه ش رو:

( گُلی وه گیان باوگد جار او خدا چریمه
ته بای د بنیدمه قور قئر خوه میش کنیمه )

اینجور ترجمه کردم :
گُلی به جان پدرت که خیلی مرد خوبی ست بعضی مواقع از خدا خواسته ام که تو بیایی و مرا در قبری که مث داریوش قنبری برای خودم کنده ام به خاک بسپاری !!

فائزه شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:36 http://sokout1997.blogfa.com

سلام آدرس وبمو عوض کردم این آدرس جدیدشه تو لینکاتون عوضش کنین

لینکش و اصلاح کردم

سیروس براتی- شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:13

علی جان عرض ادب دارم
علی جان تو رو خدا این صدای مهرداده !!؟
شوکه شدم !!!
شعر فراموشی رو جوری خونده که هرگز فراموش نشه! درود بر تو و مهرداد جان !
هم خودت و هم صدات عشقه
بدرود

سلام به سیروس براتی نازنین
عاشورا همیشه اندوهش بر جاست
اما عاشورای امسال لطف دیگری داشت و اون دیدن تو بعداز ۱۷ سال بود !
بابا ما نمی دونستیم اساتید دانشگاههای اصفهان هم شعرامون و میخونند افتخار دادین قربان
بابت گذاشتن ایمیلتون هم دو صد سپاس

رضا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:05

بالاخره یه کم بیشتره موسرت
جناب خوشگل

خودم شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:26

سلللللللللللللللللللللللللللللللللام

سلام خودت جان !

علی یاسمی شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:47 http://nurse91.loxblog.com

با سلام خدمت آقای محمدی پست جالبی بود مخصوصا عکس ها .بعد از فیلتر شدن وبلاگ قبلیم یه وبلاگ برای کلاسمون باز کردم و شما رو با افتخار لینک کردم اگه به ما افتخار میدید ما رو به اسم پرستاری بهمن 91 ایلام لینک کنید.

وبلاگتون و به دلمون پیوست کردیم علی آقا
اومدم وب قشنگت
اون عکس بارسلونای لباس کُردی پوش و خیلی خوشم اومد!

... یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:47

حیفه رئوفی بوگه گیان تو
تو له کو ؟ یی له کو؟
حیف تو نیه جواو ای خیون تیله بید؟
رئوفی بوگه نظر او خط و خالده شاعر خیون شرین ایوانی
دردد له گیانم - قروان
ار بزانسای متولد چه سالیگه هه سلام علیکی ش نکردید

ای نامرد !
به رئوفی ما حرف میزنی !؟
هرچه باشه صداش از تو بهتره !
تو خودت یه بار شعر بهروزو خوندی ما هم گذاشتیمش تو وبلاگمون !بال در آوردی !
حالا برای ما تعیین تکلیف میکنی و از رئوف بد میگی !!

دردانه یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 http://kordsat.persianblog.ir

حرف های مشکوک می زنی عمو علی بگو ما هم خبردار شیم چی شنیدین حالا ؟؟
مهرداد هم که به ما افتخار نمیده باید برا دیدنش وقت قبلی بگیریم بجان شما دو ساله که تو نوبتیم هنوز نوبتمون نشده .

سنا 15 ساله یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:20

سلام عموی عزیزتر از جان برای اولین بار امروز شما رو تو ماشین دیدم ،بزنم به میز کامپیوتر گفتم که خیلی تغییر کردین

سلام سنا خانم
برا اولین بار من و دیدین !؟ یا برا اولین بار تو ماشین ما رو دیدی !!؟
بابا من یه بار دیگه هم چند سال پیش تو یه وانت نشسته بودم پس این دومین بارم بوده تو ماشین نشستم

mahdyeh یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:00 http://mahdyeh44.blogfa.com

سلام
آقای محمدی حال شما خوبه؟
امروز مدرسه دیدمتون که کلاس داشتین دیگه مزاحم نشدم ، یه سوال داشتم از خدمتتون:
من امسال کنکور ازمایشی شرکت کردم ،اما بعضی از دبیر ها گفتن که نباید شرکت می کردی ،دو سال محروم میشی!و.......
شما از جزییاتش خبر دارین،که کمکم کنین ؟؟؟؟
خودم خیلی پرسیدم ولی کسی همچین چیزی نگفت!!!

نه بابا اینجورم نیست
ولی ننویسی سال سوم
بعدا به عنوان اینکه مدارکت ناقصه نامه برات میاد
مهم حضور در آزمون و محک زدن خودته
ولی دیگه انتخاب رشته نکن !

freaks یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:17 http://beatit.blogfa.com

سلام استاد خاصی؟؟!
رخد نچو! جاره کارو پید نیرم!!!
چون تاززه هاتیدسوو!!
غیره نظر تایید بکه, بعد زانم چوو بکم!!!


فریاد جان !
ما را ز چه می ترسانی !؟

یه اشنا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:22

سلام هم شعر و هم عکس واقعا عالی بودن راستی من یه عکس از شما تو رامسر سال 64 دارم در کنار بابام و داییم اون عکسم خیلی قشنگه حالا میشناسین استاد

یک سوم دوست داشتنی

حمدالله لطفی یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:50 http://shabanehaye-bito.blogfa.com

سلام بر دوست داشتنی ترین شاعر کره زمین...
خوبی استاد؟
ممنون به خاطر مهربانی ها و همچنین لینک ها
عمو علی اگه مقدوره لینک سوگسروده رو از توی پیکو فابل تان می خوام آخه توی وبم غیر فعال شده
مزاحمت های گاه و بیگاه ما را نادیده بگیرید
سپاس

سلام دکتر حمدالله خوبی قربان ؟
چرا لقب خودتون و به مردم می چسبونین ؟
لینک دانلودش و کنترل کردم مشکل نداره !
این هم لینکشه :

http://s3.picofile.com/file/7531152682/%D8%B3%D9%88%DA%AF%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%AF%D9%87_%DB%8C_%D8%AC%D8%A7%DB%8C_%D8%AE%D8%A7%D9%84%DB%8C_%D8%AA%D9%88_%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87_%D9%84%D8%B7%D9%81%DB%8C.mp3.html

خانم کلهر دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:55 http://www.abdolhoseinkalhori.blogsky.com/

سلام
نگران بودم نکنه ترانه کردی باشه آخه من کرد نیستم و کردی متوجه نمیشم
صدای دوست شما اندکی منو یاد مرحوم خسرو شکیبابی انداختن
شعر شما هم زیبا بود
تشکر
آپم خوشحال میشم نظرتونو بدونم

سلام خانم کلهری خوبی !؟
آره ! بمی و تن صداشون از یک جنسه !
اینم که گفتین حق با شماست !
ما معمولا رعایت حال مخاطبان غیر همزبونمون رو نمی کنیم !
سعی می کنم اگه یه فایل کردی گذاشتم در کنارشم یه فایل فارسی بذارم !
سپاس از حضور و لطفتون !

راستی دوستم داداشمه !

کسی مثل باران دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:26

تو حق نداری اینقدر بهروز رو دوس داشته باشی
مگر این که بخواهی ما را از غصه دق مرگ کنی !!


امضاء :
حسود

سلام حسود جان
ما باران را دوس داریم وکسانی مثل باران را !
حالا چرا بهروزو عنوان کردین ؟

من وخواهرم دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 http://www.manokhaharam23.blogfa.com

سلام استاد حالتون؟احوالتون؟
بزنیم به تخته چقدر عوض شدین!!!!!!!!!
اگه دوست داشتین میهمان خونه دلمون باشین!
منتظرتونیم...

سلام عزیزان حالتون ؟
چشم حتما میام
اتفاقا اونجا رو خیلی دوس دارم

نفس دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:31

میان مشغله ها گم شد ه ام!
"اما دلم برای هوایت همیشه بیکار است"
دلتنگم استاد....

سلام استاد خوبی؟ الان چشم به یکی از کامنتاتون خورد که ای کاش کور میشدم و نمی دیدم!! این کیه به رئوف نازنین ما بد گفته ها؟بگید تا حسابشو بذارم کف دستش
اون اول بره املا یاد بگیره بعد......
اصاً خودش بشه نذر خط و خال تو و رئوف گیان.خوب شد؟
توروخدا دفه دیگه اینجور کامنتا رو تأیید نکنید. باش؟
خوش باشید.

حالا شما خیلی حرص نخورین!
رئوف و دشمنش یکی بودن !
یعنی در واقع این رئوفی جون ما با دشمن جونی خودش دسش تو یه کاسه ست !

سنا 15 ساله دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:52

سلام عمو (اشکال نداره که به شما می گم عمو) من فقط عکستونو دیدم، منظورم این بود که از نزدیک شمارو دیدم ،والله من دیگه از وانت بی خبرم .

سلام عزیز
مرسی از لطفتون
وانت و بشوخی گفتم

کوثر.ک دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:28 http://www.agh-k.blogfa.com

سلام و خسته نباشید
من تازه وبلاگ شما رو پیدا کردم
میشناسین؟
از مطالب خوبتون ممنون

سلام
راسش اینحا نشناختم
اما اومدم تو وبت اونجا شناختمتون
وبلاگ قشنگتونم مبارک باشه

شبنم دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:14

سلام استاد حافظتون خیلی خوبه ولی فقط فهمیدین یه سومم اما بازم خوب بود راستی عکستون با اقای خاتمی خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی زیبا بود

سلام شبنم خانم خوبین شما ؟
مرسی از لطف همیشگی تون
خب دیگه شناختم که اونو گفتم !

mahdyeh دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:49

مرسی از کمکتون!!
یه جورایی فهمیدم و نفهمیدم!!

ایراد از فرستنده ست مهدیه خانم !
به گیرنده های خود دست نزنید !

جلال کوهی دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:03 http://VarasO.bLOgFa.COM

سلام استاد آپم ..........بیا سر بزن که سرم برای سر نزدنت درد میکند......

چشم خالو جلال !
نه وه ناو ای چویله کورمه !

bita دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:53 http://www.sagiiran.blogsky.com

ostad sheretoon bara hozoore khatami besyar ziba bood ghablan shenide boodam sherhaye ejtemaeitoon besyar shiriin o zibast bad az chan sal va ba inhame......bazam tazast va jaleb inke hich chiz ra ja nandakhtin va hame chi be vagheyat peyvast
rasti chera az shoghl o kare ma nagoftin ??dar in moored ham notgh karde boodan va ama ham bori zarar mookerde khab

مرسی بیتا خانم !
اون موقع معذب بودم که چرا دروغ به این شاخ و دمی گفتم : که بنزین چهارصده و شایعه ست تا شیش صد هم میرسد !
نمی دونستم به هفتصد که میرسه هیچی ٬ زمزمه ی ۱۱۰۰ ش هم به گوش میرسه !
این سطرو نگرفتم !! نکنه باز بندری نوشتین ؟
va ama ham bori zarar mookerde khab

عباس کرخی سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:22 http://a-karkhi.blogfa.com

سلام عزیزدل برادر این دوست هنرمندما که فیلم را گرفته وتبدیل به دی وی دی کرده اولا خیلی دیر به من رسانده اکنون هم که بعدا زمدّتها آورده فقط کپچرکرده ولی خوب ردیف نشده واین مسئله باعث شده شرمندگی من بیش از پیش شود علی جان به بزرگی ببخش و دراولین فرصت ارسالش می کنم .شادان باشی وبرقرار

دوصد سپاس شاعر نازنین !
حسابی به زحمت انداختمتون !
همون وی اچ اس مراسم هم به دستم برسه تبدیلش می کنم
قربانت

کسی مثل باران سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:02

ببخشید نوشتم بهروز
منظورم مهرداد بود
من حسودم دیگه کم ازش تعریف کن
صد بار گفتم مهرداد با شما قابل مقایسه نیست

امضا حسود

حسودجان نازنین
به جان خودم من به شعرهای مهرداد حسودیم میشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد