..... غزل ، عشق است ......

..... غزل ، عشق است ......

شعرهای نارس و حرفهای ناتمام من- علی محمد محمدی-
..... غزل ، عشق است ......

..... غزل ، عشق است ......

شعرهای نارس و حرفهای ناتمام من- علی محمد محمدی-

دو سه ماهیست...

 ۱) غزل   « دو سه ماهیست... »

 

دو سه ماهیست که بدجور دلم چشم به راهت دارد

چه کند این دل بیچاره ٬ که عادت به نگاهت دارد


نکند باز غروری ـ که نداری٬  گُل من !  گُل بکند

دلِ عقرب زده ام٬ چشم به اعجازِ گیاهت دارد


رمضان است ودلم لک زده تا  کَی رسی از راه ٬ عزیز !

عید من  بسته به باز آمدنِ چهره ی ماهت دارد


بعدِ تو لایه ای از غم ٬ به دلِ آینه ام جا خوش کرد

حال این آینه٬ چشمی به تو و پاکیِ ‌ « آهت » دارد


در خورِ شأن  تو یکدندگی و  سنگدلی٬ نیست گُلم !

لحظه ای خوب بیاندیش ٬  گناه است ٬ کراهت دارد


نه سلامی ٬ نه علیکی !‌‌‌ اقلاً  بدرقه ی راهش کن

این مسافر که نگاهی به  « خدا پشت و پناهت »  دارد


تو همان ابری و من تشنه ترین دانه‌ ی پا بسته‌ی خاک

رویشم بسته به بارندگیِ گاه به گاهت دارد  

 

...................................................................................................................................................................... 

 

۲) یه فایل صوتی جالب !  

پیشاپیش عید فطر را بهتون تبریک می گویم اگر چه امسال هم قبل از هر افطار مردم از آن آوای دل انگیز  ؛ ربنای شجریان ؛ بی بهره ماندند اما دوست و همشهری هنر مندم  « ولی کمری » این دعای زیبا را بازخوانی کرده اند که واقعاٌ زیبا خوندن ! البته تنظیم خوب و صدا برداری هنرمندانه ی آقای سیروس نادری سهم عمده ای در ارائه ی این اثر داشته اند !

فایل صوتی ایشان را اینجا قرار می دم که شنیدنش براتون جالب خواهد بود !

 دانلود ربنا « ولی کمری » 

 

 

.......................................................................................................................................................................

  

 

 

۲) دوست عزیزم فرید شعبانی در وبلاگ فضانوردانش یه شعر انتقادی من از وضعیت پارک شهرمون را با مقدمه ای جالب برا دانلود گذاشن لینک وبلاگ و اینجا قرار میدم فقط همشهریامون برن دانلود کنند چون یه جورایی خونوادگیه! 

وبلاگ فضانوردان وشعر" پارکه بیوچگه " 

 

...................................................................................................................................................................... 

3 )  بابا من  هم مسجد  میرم میگین نه !!؟  اینم فایل تصویریش !! 

( امشب لینکش ومیذارم!! ) 

 

......................................................................................................................................................................