..... غزل ، عشق است ......

..... غزل ، عشق است ......

شعرهای نارس و حرفهای ناتمام من- علی محمد محمدی-
..... غزل ، عشق است ......

..... غزل ، عشق است ......

شعرهای نارس و حرفهای ناتمام من- علی محمد محمدی-

ای نگاه تو ...

ای نگاه تو سرآغاز پریشانیِ من !


زلف آشفته ی تو باعث ویرانیِ من



از همان روز نخستی که دلم را بردی


شده ای علت این بی سر و سامانیِ من



خوب در آینه خود را به تماشا بنشین


و ببین آنچه شده مایه ی حیرانیِ من



بی گمان بافته ی دست خدایی که چنین


نقش جان می زنی ای قالیِ کرمانیِ من !



ناگزیر از تو و تقدیر خودم می باشم


نام تو حک شده بر صفحه ی پیشانیِ من



ای زلالینه تر از آب ! نگفتی که چطور


رخنه کردی به دل ـ این خانه ی سیمانیِ من -



و نگفتی که چطور از پس ابر ای خورشید !


سر کشیدی به دلِ سردِ زمستانی من



چند وقت است که طبع غزلم خشکیده ست


ای غزلساز ! بیا باز به مهمانیِ من



باز از دشت خیالم بگذر مثل بهار


تا گُل از گُل شکُفد باغِ غزلخوانیِ من ....



.................................................................................................................................................................



خبر خوش برای دوستداران شعر و غزل:


چاپ همزمانِ دو مجموعه شعر بهروز یاسمی


بهروز یاسمی در اقدامی جالب چاپ سوم  مجموعه شعر اول خود را تحت عنوان:


" همان گناه همیشه "


در فرم و طرح جلدی جدید رقم زده است انتشارات دالاهو همزمان مجموعه شعر دیگر بهروز را با عنوان:


" تقویم گناهان تازه تر "


به چاپ رسانده و روانه ی بازار کرده است

علاقمندان به شعرهای بهروز می توانند این دو مجموعه را در شهرستان ایوان از :

کتابفروشی و نوشت افزار فرهنگ ( خیابان امام - روبروی بانک سپه مرکزی -  سعید پرهیزکاری )

تهیه کنند


.................................................................................................................................................................


اسماعیل رازنهان مدیر انتشارات " راز نهان " ابراز امیدواری کرد مجموعه شعر غزل، عشق است بزودی تجدید چاپ شود ایشان با ابراز خرسندی از استقبال دوستداران شعر از این مجموعه ، از همت نشر رازنهان برای چاپ آثار دیگر شاعران این مجموعه خبر داد .


      


.................................................................................................................................................................


محمد صادقی عزیز فایل تصویری شعر خوانی ام در مراسم رونمایی از مجموعه شعر " غزل ، عشق است " را برام ارسال کردن که ضمن تشکر از ایشان در اینجا تقدیمتان میکنم :


دانلود فایل تصویری غزل سلام خواهر خوبم ! سلام عشق قدیمی


*جا دارد از میلاد رفیعی عزیز و فریبرز نیکقدم نازنین که عکس های مراسم رو برام ارسال کرده بودن سپاسگزار باشم


*خانم تارا کاظمی از شاعران باشگاه ادبی فرهنگسرای ابن سینا  نیز که در مراسم رونمایی حضور داشتند فایل صوتی خوانشِ مقدمه ی زنده یاد حسین منزوی بر مجموعه ی "غزل ، عشق است" را که توسط یادگار گرانمایه ی مرحوم منزوی - سرکار خانم غزل منزوی -  قرائت شده رو ارسال کردن که ضمن تشکر و سپاس فراوان از ایشان ، اینجا لینک دانلودش و قرار می دهم


دانلود خوانش مقدمه زنده یاد منزوی توسط بانو غزل منزوی (1 )


دانلود خوانش مقدمه زنده یاد منزوی توسط بانو غزل منزوی (2 )


................................................................................................................................................................


تصویر منتخب روز :    http://www.bing.com/az/hprichbg/rb/AdelaideFrog_ROW12843350505_1366x768.jpg


.................................................................................................................................................................


وبلاگ دیگرم مرغ سعادت بروز است !